Alla inlägg den 7 december 2013

Av wilma andersson - 7 december 2013 22:23

Hej!

Det här är mitt första blogginlägg så jag tänkte berätta lite om mig själv och om morgondagen.

Morgondagen:

Imorgon ska jag till stan och shoppa presenter och några saker till mig.                                              
                                                  
         Alla saker kommer bli utlagda här för att ni ska se.                                               
                                                  
                                            

Sen på kvällen kommer jag min mamma och min lillasyeter gå på en resturang kallad Koh Phan Jang.   

 Lite om mig själv:

Jag är 12år och bor i stockholm, här bor jag med min ena lillasyster och mamma och såklart min katt Charlie.

Jag ska om ca. ett halv år starta en egen smink och parfym collection.

Det betyder att jag kommer sätta in 2 olika mascaror från två olika märken till min egen collection.

Och såklart en massa andra som t.ex läppstift och andra smink sorter.

Min favorit låt just nu är happily av One dircetion länk:   http://www.youtube.com/watch?v=_oHkN_VT2xQ

Min favorit serie är gossip girl länk:   http://www.swefilmer.com/search.php?keywords=gossip+girl

Mitt favorit album är midnight memories av One direction länk:     http://www.youtube.com/watch?v=6OKoelBGF1U

 Och det var allt från mig hejdå<3<3                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag heter wilma och är 12år!
jag älskar allt som har att göra med smink och parfymer.
hoppas ni kommer gilla min blogg.
jag tänkte starta en för att jag bara vill men följ mig gärna på insagram:wiilmaanderssson och twitter:wilmandersson8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards