Alla inlägg under december 2013

Av wilma andersson - 17 december 2013 10:10

Hej!
Idag är jag sjuk pch just nu är sotaren hemma hos oss.
Så jag ligger i mitt rum och tittar på CSI Las vegas.
Men iallafall jag är helt trött det rinner ut både näsa och ögon och jag orkar inte kan inte nån skjuta mig?
Ska äta lunch vid 12.00 så jag tänkte visa vad jag ska äta så aja hejdå!??

Av wilma andersson - 16 december 2013 16:21

Idag ska paradise hotel visas på TV3 play och det är avsnitt 13.
Samir skrev på sin instagram att han kommer göra något taskigt ikväll...
Men jag kommer aldrig hata Samir han är för snygg!
Men iallafall vilket par röster ni eller gillar ni mina favoriter är Mia och Tobias och Samir och Anja!
Den fulaste och elakaste bitchen i huset är nog Dorota!
Den snyggaste är Samir!
Den andra snyggaste är Anja elr mia!
Men iallafall titta 22.00 på TV3 elr play.
Jag ska absolut titta ikväll.
Och inge hat för att jag inte gillar Dorota!
Men just nu är jag sjuk och mår sjuuukkkkttt dåligt så jag ska sova en stund nu!??

Av wilma andersson - 16 december 2013 07:24

Hej!
Nu sitter jag och fryser ihjäl mig i pappas bil.
Jag har dubbla tröjor men jag fryser fan ändå!
Och jag kommer nog säkert försent för det är typ köer överallt!
Men aja ha en bra morgon!

Av wilma andersson - 15 december 2013 11:36

Idag ska jag tapetsera min väg med en massa kärleksord!
Och det ser kaos ut i rummet just nu!

Av wilma andersson - 14 december 2013 09:34

Hej igår kom jag hem till pappa och jag hann inte blogga men jag tänkte göra det nu! Iallafall igår va jag hos min kompis nova och vi öppnade julklappar! Och jag fick ett fint halsband och ett par svarta och ett par leopard sockor!
Men iallafall nu ligget jag och lyssnar på one directions nya album midnight memories!
Idag ska jag till rusta och köpa tapet till mitt rum så vi ses under dagen!??

Av wilma andersson - 12 december 2013 16:34

Imorn ska jag gå Lusse tåg och det blir lite nervöst!
Jag ska gå i värsta fula klänningen!
Och jag kommer stå brevid en tjej i tåget som tur va!
Men vårat Lusse tåg är lite kaos för alla stjärngossar,pepparkakor,tärnor och tomtenissar står hulller om bulller!
Men aja här får ni se klänningen och jag måste gå upp 6.00 för jag ska vara i skolan 07.30
Och så tänkte jag antingen ha våfflat eller lockat tror lockat!
Här är klänningen!

Den är lite för lång!

Så här ser klänningen ut på men den är lite för lång för mig!

Av wilma andersson - 11 december 2013 15:39

När dom var klara!

Innan

Och hur jag kände i spanska korridoren

Av wilma andersson - 11 december 2013 15:39

När dom var klara!

[Bild]

Innan

[Bild]

Och hur jag kände i spanska korridoren

[Bild]

Presentation


Hej!
jag heter wilma och är 12år!
jag älskar allt som har att göra med smink och parfymer.
hoppas ni kommer gilla min blogg.
jag tänkte starta en för att jag bara vill men följ mig gärna på insagram:wiilmaanderssson och twitter:wilmandersson8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards